Tuesday, October 18, 2011

love you until my heart stops beating.

Happy birthday, Abang! It's been 8 years now; since the first time I celebrated your birthday all by myself.. Hope you're doing good there.. No worries.. I'll pray for you day and night, while I'm awake and even in my sleep.. I thought I can let you go.. I've tried everything, but it seems so impossible.. It's ok.. I'm doing great by living with my memories.. =) Al-Fatihah..




______________________________





Cubaan mensibukkan diri kembali lagi.. Bersih kan rumah, doing dishes, doing laundry, scrubbing here and there.. Fuhhh penat! Tapi yang aku peliknya, tak kira banyak mana kerja rumah yang aku buat, macam tak nampak hasil je.. Penat la sial! Tak reti-reti nak bagi kerjasama ke ha? Ingat aku takde kerja lain ke selain cleaning up other people's mess? Berulat-ulat merayap.. Adeh.. =_=! *super duper sigh*



Thinking of baking another batch of cookies.. Setelah eksperimen membuat chocolate chip cookies bersama Incek Sepupu haritu berjaya dengan jayanya, terasa seolah-olah macam ketagih nak buat lagi.. Agak bangga dan berlagak jugakla sebab sekali cuba, terus jadi! Tapi kali ni, akan pastikan supaya tak hangit walaupun sekeping! Hehehe~ Teringin jugak nak tolong Aunty buat red velvet cupcakes.. Tapi apakan daya, masa tidak mencukupi plus dia tak sehat jugak.. Next time k, Aunty? *pinky promise*


muka excited cookies menjadi! :D



Ps: being alone on 19/8 and 18/10 every year is the most f*ed up moment in my life.

No comments: